cviky

19. ledna 2008 v 19:54 | xxx.radi-the-bang-bang-revolver.xxx |  cviky
Pomoci ti můžou i nenáročné cviky, které můžeš provádět sama přes den - za předpokladu, že se jim budeš věnovat pravidelně. Poradím ti pár příkladů:

1) Opři se zády o zeď a jdi tak hluboko do dřepu, že to bude vypadat, jako bys seděla na židli. Dbej na to, abys měla stehna rovnoběžně s podlahou a nohy rozkročené v šířce pasu. Tento cvik ti pomůže zformovat stehna.

2) Lehni si na záda, nohy přitáhni trochu k tělu, opři je o podlahu a tělo asi na dvacet sekund mírně zvedni. Cvik opakuj . Posílíš tím brišní svalstvo.

3) Sedni si do krejčovského sedu - třeba když telefonuješ. Dbej přitom, abys měla napřímená záda. Tento cvik posiluje vnitřní stranu stehen.

4) Lehni si na záda, nohy opři o podlahu, zvedni zadeček, sevři ho, spusť ho trochu níž - ale ne až na podlahu - a cvik opakuj nejméně osmkrát. Záda přitom zůstanou pořád na podlaze. Po tomto cviku budeš mít krásné nohy a pevný zadeček.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.